my love is your love

det kan kännas lite fjantigt och uttjatat nu eftersom det redan gått ett dygn nu, men jag kommer att sakna henne.
det blir litegrann samma känsla som när Michael Jackson dog, en stjärna har slocknat. Jag vet precis var jag befann mig när jag fick veta att Michael Jackson var död, när jag fick veta att prinsessan Diana dött och jag kommer alltid komma ihåg var jag befann mig när jag fick veta att Whitney Houston hade lämnat oss.

vi satt i restaurangmatsalen och åt frukost och jag satt och klagade över att de hade spelat 10 whitney-låtar på raken i matsalen, så fick jag plötsligt syn på morgontidningen - Whitney Houston död.
det stack till lite i hjärtat, på nåt sätt har jag alltid tyckt synd om henne. hon hade en röst och en utstrålning som en ängel, men förstörde sitt liv med droger.


man kan bara hoppas att hon kommer bli ihågkommen för sin musik och inte för sitt missbruk.
It`s not right, but i´ts okay I´m gonna make it anyway... fast det gjorde hon inte
vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback