en söndag

på söndagar finns de bästa TV-programmen. kom fram till det när jag vaknade idag vid två-tiden efter ännu en såndär helmysig lördagsnatt..
hur kan det komma sig? har TV-bolagen gått ihop och medvetet lagt alla intressanta serier och filmer på denna vår allas bakisdag?

Bingolotto skulle väl kanske vara undantaget från detta då, eller kanske inte ändå, det är väl ganska intressant för spelberoende,..

Eller kan det kanske vara så att de flesta svenskar är lediga på söndagar och att man därför räknar med höga tittarsiffror?
men om detta 'är den dag då alla svenskar verkar vara fria från förpliktelser, borde det inte finnas nåt bättre sätt att tillbringa den på då?
umgås med familjen, gå ut och njuta av vårvädret, vårstäda, gå ihop ett gäng kompisar och ha spelkväll ist, eller kanske det som jag och de flesta andra i min situation borde göra; PLUGGA!


hmmm, eller så tar jag den lätta vägen ut och sätter mig framför den fördummande burken igen..

Kommentarer
Postat av: ernstheimer

Vill bara göra dig uppmärksam på att du använt ett semikolon på ett regelvidrigt sätt.

Postat av: Sulinano

Hihi, min gode Ernstheimner. Var det inte du som i all välmening påpekade för mig att det heter "en semikolon"?

2006-04-15 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback