irritation

jag är väl medveten om min förmåga att gå folk på nerverna och att jag ibland kan vara lite mkt..
jag vet att jag har svårt att tagga ner efter vissa händelser såsom tävlingar, tentor osv, jag måste få lite tid på mig att varva ner o larva av mig o få göra av med alla nerver innan jag kan  komma ner på normal nivå igen.

men att jag är väldigt irriterande under denna tid kan knappast vara en anledning till eller ge någon rätten att slå mig bara för att de finner mig jobbig.. har väldigt svårt att förstå en sån reaktion..
att jag sen blir ännu galnare o får ett raseriutbrott är väl kanske inte sådär jättekonstigt.. alla blir väl arga i vanliga fall om de får en smäll, men sen när det kommer helt oväntat blir det en chock..

o när jag blir chockad blir jag arg, arg och ledsen, för att jag inte ska börja gråta rakt ut brukar jag dölja det med ilska, vanligtvis i form av ett raseriutbrott.. kan verkligen inte förstå hur någon kan tro att den har rätt att straffa mig eller visa sin irritation med hjälp av våld..

vet inte ens varför jag skriver det här just nu.. antar att jag fortfarande känner mig lite chockad, både över min egen och den här personens reaktion... måste bara skriva av mig det här.. har ingen att prata med o det känns inte alltför kul att ligga här hemma o gråta, nåt som jag gjorde under hela cykelturen hem...

det är skillnad på att skojbråka o råka slå till nån av misstag, eller på¨att boxa på nån lite milt för att försöka skapa en reaktion, mot att faktiskt avsiktligt slå till någon med avsikt att skapa smärta eller rädsla..
det gjorde ganska ont, det var ingen mild puff, men framförallt blev jag väldigt rädd...


jag borde kanske inte bli så himla arg o jag vet att jag borde tagga ner, men för fan slå mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback