men orka :p

tycker folk ska sluta känna sig så träffade av det jag skriver.. jag lovar världen kretsar inte kring er hehe... mina funderingar kan faktiskt vara helt allmänna, jag försöker inte peka ut någon, inte än iaf höhö..

ibland lägger dock någon person i min bekantskapskrets grunden för mina tankegångar och det jag sedan funderar fram och skriver, men det bygger aldrig helt på vad någon sagt eller gjort. de allra flesta hämtar ju inspiration från sina närmiljöer.. vad ska man annars skriva om? det är svårt att skriva om något som man inte har någon uppfattning om eller som ligger så långt bort att man inte kan något om ämnet..


och om man nu skulle lyckats inpirera någon till att skriva något borde man väl bara vara glad för det, då är man en källa till kreativitet, en riktig musa!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej gumman!
vad kul att läsa din blogg! man kan ju följa dig dag för dag sas.fick din adress från Lena.
Kramar/Ulla

2006-04-06 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback