ananas

Under EM i friidrott igår slog det mig plötsligt mitt under sjukampstävlingen. Det finns två personer som är lika som bär! Eunice Barber och Dr Alban skulle kunna dela DNA.
Jag trodde aldrig att jag skulle få se den fantastiska ananasfrisyren igen, men nu är det tillbaka. Eunice har dock tagit den steget längre och lagt färg i den.

Dr Albans något mer klassiska rent svarta med lite dreads i möter nu hård konkurrens av Eunice´s fantastiska blå, spretiga kreation. Frågan är om hon vet att hon kopierat den en gång så populäre svenske tandläkaren/sångaren, eller kan det hela rent av vara en konspiration mellan de två i hopp om att ta tillbaka ananasen in på catwalken?

Tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt fantastiska Linda! Tänk att du lyfter upp ett sådant viktigt ämne i dagens ljus. Jag tror för övrigt att det hela var en hår-kupp från Barbers sida. Hon vill helt enkelt komma med i Vouge och skyr inga medel för att nå sitt mål!

*puss min sköna

2006-08-08 @ 15:07:03
Postat av: Janna

Eh... alltså, har du inte fattat att det blåa i håret är ett kommunikationsmedel till yttre rymden? Hon skulle ta hjälp av marsianer för att vinna på Carros hemmaplan. Men det gick tydligen inte, jag har hört att marsianerna inte hann hjälpa Eunice med sjukampen för de hade fullt upp med nollningen där uppe. Puss!

2006-08-08 @ 21:01:01
Postat av: dusko

där sa du nått ;)

2006-08-09 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback