en sommar

så kommer då äntligen den efterlängtade resumén av undertecknads sommmar.
jag kommer inledningsvis att skriva listan i punktform, de punkter jag anser värda att ta upp för ytterligare granskning återkommer längre ner :p

- gjorde dumma saker med en blomstergirlang om foten
- totalvägrade att raka benen under de två första veckorna trots att jag flitigt besökte stranden
- spelade in en mkt skum tysk massagefilm med mkt rumpor på stranden
- kollade fotbollsVM och höll på att gå upp i atomer under varenda en av Portugals matcher
- välkomnade älsklingen hem efter 10 månaders vistelse borta i östanlandet
- attackpussade ett blont lammkött
- spenderade midsommarafton på ett torg med telefonen vid örat o en kebab i handen
- fyllde 21 år (vilket jag tidigare skrivit om *brrr*)
- var på liseberg
- sprang arslet av mig en vecka ute på heden
- blev väckt
- tog en extremt trevlig dusch
- körde en kundvagn som hette bacon
- besökte trägårn i gbg (väldigt givande besök)
- besökte gbg-kalaset o klappade hästar
- tog en väldigt snabb promenad halv två på natten
- hade en väldigt trevlig avskedsfika med tjejerna


okej jag vet det är kanske inte världens fräschaste med de håriga benen? men vafan bryr jag mig om ifall nåra av idioterna hemifrån som hänger på stränderna där tycker om mig? nä inte det minsta!

midsommar var fantastiskt! INTE, hamna på nåt vänster i varberg som jag avskyr, tillsammans med alla andra dumma inavlande idioter från kommunen,.. ungefär en halvtimme stod jag ut inne på Oscars innan jag drog o satte mig på torget o käka kebab o prata i telefon ist.. sen tog jag en väldigt trevlig taxi tillbaka ut till campingen, midsommarkransen var totalförsvunnen redan innan jag kom in på krogen så den fick jag aldrig tillbaka...

vi hade tjejmiddag i matildas lägenhet i gbg efter att ha sprungit omkring på hemköp med vår kundvagn som vi döpte till bacon o lekt turister "en grilled chicken tack"..
efter trägårn vakna jag i en tältsäng i kållered.. något förvirrad kan jag meddela.

o nu har det blivit dags att ta tag i sitt liv igen.. skolan börjar om två dar o motivationen ska upp på topp höhö :p men förmodligen blir det mer alkohol nu under de närmsta två veckorna än vad det varit under hela sommaren. vilket kommer att garantera bra motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback