försummad

för att vara någon som gnäller nåt så oerhört när andra missar att uppdatera sina bloggar har jag verkligen försummat min egen något enormt det sista.

jag vill ta tillfället i akt och be om ursäkt till mina trogna läsare, framförallt janna, jag ber hemskt mycket om ursäkt!

en blogg är något som ska uppdateras kontinuerligt för att läsare ska förstå att bloggaren fortfarande är aktiv och icke har lagt ner sin livsuppgift.
en blogg skall även vara någorlunda relevant, vilket iofs kan ifrågasättas vad gäller många bloggar därmed även denna. dock äro detta inlägg relevant av om man tar till hänsyn att jag fått klagomål på att den icke har uppdaterats ordentligt de två sista veckorna.

detta beror på att undertecknad varit ute och gjort research inför ett inlägg som antagligen kommer att publiceras imorgon så fort som den värsta ilskan har lagt sig.

och vad det handlar om, ja det får ni väl se när det skrivs!

Kommentarer
Postat av: Janna

Väntar med spänning...

2006-07-10 @ 17:59:27
Postat av: dusko

ursäkten godtas ;D

2006-07-10 @ 18:44:35
Postat av: Ernstheimer

Tänk om Janna kunde sätta lite eld i baken även på Lasse och få honom att uppdatera bloggen ordentligt för fösta gången sedan mars. Extremt bitter och besviken. Jaja, såg att du använde den gamla pluralböjningen "äro" felaktigt i din text. Inte särskilt störande egentligen, då den lingvistiska aspekten var underordnad den estetiska. Hoppas att du, och dina trogna läsare för den delen, har det bra i sommar-Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback