blindstyren

nu vet jag varför... svaret på den stora frågan.. den som vi alla ställt oss någon gång under den senaste veckan...
vad menar du med att du inte vet vilken fråga jag pratar om? e du helt gó i huvvet eller?
frågan: varför är sveriges passningsspel så dåligt?

svaret kom till mig som i en dröm under gårdagens match... att jag inte tänkt på det tidigare, nu verkar det så självklart...
de svenska spelarna är färgblinda!
det är därför de passar så himla illa. de ser inte vilken spelare som är gul!
och att de inte hittar henke larsson så bra är för att han ser ut som vilken mörkhyad man som helst på plan, han skulle lika gärna kunna vara Rio Ferdinand, för Sverige ser allting i gråskala!

visst låter det ändå ganska rimligt? det finns inget svart eller vitt, inget blå-gult, bara massa grått!



Topp 5 smeknamn på VM-spelare

Plockepinn Crouch (England) - sparkar man på denne pinne går han garanterat av på mitten
Slarvig Ibrahimovic (Sverige) - har väl inte varit så aktsam med bollen det lilla han har spelat
Fredrik Ungbög (Sverige) - behöver jag verkligen förklara detta?
David "skruvad som" Beckham (England) - mannen med det vridna privatlivet, han har en anorektisk galen satkärring till fru och skickar sex-sms till sin nanny
Caca (Brasilien) okej jag vet att han stavar med "K" egentligen, men hur hysteriskt kul är det inte om man som jag har extremt mycket kiss- och bajshumor?!

Kommentarer
Postat av: Janna

Jag tror du har rätt!

2006-06-21 @ 15:55:39
Postat av: Dunga

Yo.
Checka in min blogg.
http://atrain.blogg.se

2006-06-21 @ 16:36:14
Postat av: dusko

låter hur logiskt som helst! både ditt inlägg å din senaste kommentar hos mig haha!

2006-06-21 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback