kletigt

solen gassar och även om man inte ligger ute och steker så rinner svetten nerför kroppen. det är ganska så kletigt.. fast en sorts positivt klet måste jag nog ändå säga, när man var mindre klagade man bara på att det var äckligt och för varmt., men nu har jag lärt mig att uppskatta det istället.  det är inte sommar så ofta, o de enda andra gånger man får lov att känna sig ¨såhär kletig är (hoppas att jag inte går för långt nu) i sängen..

jag njuter av kletet, känner mig på nåt skumt sätt ganska snygg när jag ligger där och det glänser utmed magen på mig..

vi satt några stycken och pratade om svett igår, kom fram till att det faktiskt är ganska sexigt (om man bortser från lukten) men svett doftar ju faktiskt ingenting innan den reagerar med syret i luften... så länge som svetten är färsk luktar den inte alls illa.. o vem har inte suttit och drägglat över de där killarna som springer omkring med bar överkropp på sommaren och bara glänser av svett...

vätska överhuvudtaget verkar innebära sexappeal... varför skulle annars wet-tshirt tävlingar vara så populära? kommer ihåg hultsfred förra året när jag var så varm att jag bara stod och hällde tioliters dunkar med vatten över mig själv... efter att tag upptäckte jag att folk filmade och og kort på mig... varför är vi så intresserade av att se varandra blöta?
märk nu noggrannt att jag sa blöta och inte våta... vill inte få skit för mina ordval senare hehe....

jag tänker njuta av sommarkletet så länge som det går, så får vi se hur långt det tar mig på raggfronten i sommar.... ha de bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Janna

Hej gumman... sköt om dig, för jag saknar dig :) Kram!

2006-06-13 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback