lösningen

Jag har lösningen på Sveriges VM-problem..
förstår verkligen inte hur vi har kunnat vara så dumma och blinda när lösningen funnits framför oss hela tiden.. eller rättare sagt i bildskärmen,... lösningen heter Glenn Strömberg..

När ett lag missar en viktig passning eller ett skott så vet han alltid vad det är de har gjort fel...
Gör de rätt, då vet Glenn hur man skulle kunnat göra det bättre.
Han kan allt om alla spelare och alla tidigare mästerskap..
Glenn är en levande kunskapskälla. Han har haft de perfekta lösningarna och analyserna i varje match han kommenterat på SVT. Det är beundransvärt att han alltid vet PRECIS hur man ska göra och varför saker och ting går fel!
Folk säger att han är en negativ pessismist, men nej då Glenn är en underbar realist, inte alls någon besserwisser!

Vem bryr sig om att hans egen karriär inte var så stjärnglansig, såsom han talar måste han veta vad han pratar om. Och han slutar heller aldrig tala, det bara går o går o går, mannen har ett välsmort munläder!

Mång kräver Lars Larbäcks avgång efter fiaskot i årets VM, det divideras för fullt om vem som ska ta över i såna fall..
Valet är ju självklart! : Glenn Strömberg! Mannen kan allt!!!!


*OBS! hela detta inlägg är en enda lång ironisk sarkasm)

JAG HATAR GLENN STRÖMBERG, KAN NÅGON HITTA EN AVSTÄNGNINGSKNAPP SÅ HAN HÅLLER KÄFTEN!?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej Linda. Jag har inte gillat din blogg tidigare pga vissa inlägg som innehåller mitt hatord nr 1: bajs. Men efter detta sjukt bra inlägg får jag nog omvärdera det. Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback