äckel päckel

varför äcklar så mkt saker oss människor egentligen? o varför är det så tabu att prata om avföring..?
alla vågar erkänna att de varit på toaletten och kissat, men nästan ingen vågar säga att den är bajsnödig lr har diarré..

varför ska det vara så svårt att bara säga: "fan vilken rännskita jag har" ?
och varför tappar man matlusten när folk börjar diskutera anala företeelser? jag menar så himla farligt är det ju inte..

har en kompis som brukar ringa när hon har tråkigt på toaletten o sitter o "klämmer lakritsbåtar", tycker faktiskt inte att det är en så stor grej...  lr är det bara jag som är äcklig för att jag inte uppfattar det som äckligt?

gaser stör mig inte nåt vidare heller, okej kanske inte är så mysigt med fislukt, men att prata om det skadar ju ingen? o varför i hela friden är tjejer så livrädda för att rapa? det är NATURLIGT! känner man att man behöver rapa så gör det för allt i världen..

näää lite gaser har aldrig skadat någon ;)

Kommentarer
Postat av: Noelle

guuud vad du är äcklig asså :P

2006-03-02 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback