försäkringar

som om man inte redan hade nog med räkningar att betala, så dimper det ner en till i brevlådan sådär underbart lägligt när jag äääntligen trodde att jag hade lite pengar över.. usch!
detta var tydligen någon gammal olycksfallsförsäkring som behöver förnyas, jag tänker dock inte betala den..

ska gå till ett annat försäkringsbolag imorgon efter skolan (efter vi firat Janna) och ansöka om en annan försäkring, borde ju faktiskt ta och skaffa mig en ordentlig hemförsäkring också när jag tänker efter..
tycker att vissa försäkringar borde vara gratis för oss stackars studenter under 25 år.. vi är ju inte direkt gjorda av pengar om man säger så..

har aldrig tänkt på innan att det var så himla mycket saker att betala och tänka på när man flyttar hemifrån, mycket mer komplicerat än vad man kan tro..
jajja, ideologipresentation imorrn, kommer bli flummigare än hela sextio-talet samlat!

Kommentarer
Postat av: Sulan

Skriv nåt nytt då!

2006-03-16 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback