nojjig?

stod här framför spegeln just när jag hade duschat o kollade på hur jag ser ut egentligen.. jag kom fram till att jag faktiskt är väldigt nöjd.. ta de inte som skryt eller något sånt, jag förstår bara inte varför man ska gå omkring o leta efter saker att förbättra..

ingen är perfekt, så varför efterstträva perfektion? eller jo egentligen är nog alla perfekta, för vi är unika, det finns ingen annan som DU i hela världen! vi är alla perfekta versioner av oss själva..

o om det inte är så att du lider av övervikt eller är extremt underviktig, varför gå på diet i så fall?
och vad som räknas är inte vad alla andra tycker om dig, utan att du trivs med dig själv.. och om du nu skulle vantrivas har det antagligen inget med ditt yttre att göra egentligen, inga skönhetsoperationer i världen kan rätta till en snedvriden självbild..

har tagit lång tid för mig att tycka om mig själv, och att inse att alla de komplex man har är världsliga, vem bryr sig om man har lite för många leverfläckar eller lite sned näsa? i mina ögon är jag perfekt!


för det finns bara en av mig - och det är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback