rädsla

var så rädd häromdagen när jag fick höra om attentatet på Landvetter flygplats.. gjorde ont i magen när jag tänker på att min pappa var där, i baren bara några meter från där "bomben" placerades..
vem ger någon rätten att gå in och göra sådär och sätta andras nära och kära i fara?

blir lite rädd när jag tänker på att pappa måste tillbaka dit, har kommit att tänka på hur mycket som kan hända och gå fel när man jobbar på en flygplats..

varför begår folk brott?
hur är man som människa om man medvetet skadar någon annan?
har terrorister inget samvete alls?

kan inte riktigt tro på att det finns människor som inte bryr sig om nåt alls.. det måste gå att nå dem på nåt sätt, men hur?

var rädda om era nära och kära, ni vet aldrig hur länge ni får ha dem kvar.. ta tillvara på varje tillfälle o berätta ofta för dem att ni älskar dem!

Kommentarer
Postat av: Janna

Gumman.. otäckt att din pappa jobbar på Landvetter när såna här saker händer. :S Blev inspirerad av det sista du skrev, och vill bara säga att jag tycker om dig och är himla glad att just du går i vår klass :) Kramar!

2006-03-10 @ 08:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback