saknad

fann mig helt plötsligt sakna "min tjej" väldigt mkt.. nu pratar jag inte i flickvänstermer utan om min lilla gumma som befinner sig tusentals mil bort..
såg ett avsnitt av beverly hills på TV idag, det är avsnittet då de tar examen.. kom att tänka på min studentexamen.. den bitterljuva känslan, alla tårar alla glada rop.. tiden går så fort ibland.. tänker på alla de där människorna som jag inte träffar längre, o de som man trodde man skulle vara kompis med för alltid, men som kanske försvann snabbare än man hann tänka..

riktiga vänner är svåra att hitta.. har några få som jag kan räkna som äkta vänner och ni är verkligen guld värda.. jag har hellre tre riktiga vänner än en bunt med folk som jag visserligen har kul med men inte känner mig helt trygg tillsammans med...

just nu känns det ganska jobbigt att vara borta från er..
sen finns det de som man tror  man kan prata med och lita på som sedan sticker kniven i ryggen på en..
ibland säger en lögn mkt mer om en person än alla sanningar den någonsin uttalat innan..
borde kanske inte känna mig sviken, men jag gör det.. känns som ett det var ett väldigt falskt uttalande och en fejkad medkänsla från den personen..

tösen min, önskar att du var här hos mig.. inte för att prata om saken men allt brukar på nåt sätt bara kännas lite lättare när du kramar mig o tröstar mig... vilket du nog fått göra lite för många ggr känns det som..

äkta vänner är de som älskar dig även när du är på din allra lägsta nivå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback