strömmar och bäckar

jag hatar jesper strömbäck... dum dum dum j*vla bok!!!
hur ska man egentligen kunna plugga in fem veckors arbete på en vecka?
ja det är klart att det inte är tänkt så, och det är inte så att jag varit lat. Men nu är det faktiskt så att jag inte lärt mig nåt alls på fyra veckors föreläsningar, detta har resulterat i att jag måste läsa in allt under tentaveckan, ingen drömsituation precis!

o just den där boken verkar aldrig ta slut, jag bara läser och läser och läser, men sidorna verkar föröka sig på nåt sätt... för varje sida jag läser tillkommer plötsligt två nya... i alla fall så känns det så.. *suck*

det är i såna här lägen man blir riktigt omotiverad till att plugga, men det är ett ont måste, för pluggar jag inte blir det omtenta som jag ändå måste plugga till.. vilket inte är sådär jättekul att ha hängande över sig under nästa kurs då man har en ny tenta att plugga till...

det är en ond cirkel som aldrig tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback