svider

det svider, o aj nu petade jag mig själv i ögat igen... faaan att den aldrig ska fastna.. lr kanske nu, nej nästan joooo där kom den!

vad är det hon håller på med kanske ni undrar nu? jag sätter i linser *hihi*
det var faktiskt inte fullt så svårt som jag trodde att det skulle vara, det tog mig ca en kvart, känns som att man är en naturbegåvning på det här.. och nej det är inte "äkta" linser, jag har köpt färgade utan styrka för att jag fick en liten impuls att internetshoppa förra veckan hehe...

nu ser jag världen ur ett heeeelt annat perspektiv, klarblå himmel o vackra små fluffiga moln o hmmm, undrar varför allt blev så himla jätteblått på ena sidan?? aaaaj, linsen kanade!!!!

o nu har jag enormt blå ögon hahaha... men det känns förstås lite skumt att ha de här främmande kropparna i mina på mina ögon, fast jag antar att man vänjer sig.. så småningom.. jag hade dock bara tänkt vara lite rolig till fest =)

80-talsfest ikväll, jag ska vara nån form av pernilla wahlgren - look a like... fast med min egen touch på stilen förstås...

håll utkik efter liten tjej, med  STORT  fult hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback