carola

det var då ett himla tjat om denna jädrans carola o hennes skönhet o odjuren i Lordi.. ja jag har fattat nu carola är superproffsig och jättevacker, men vafan spelar det för roll när låten är tråkig som in i helvete..
ni får verkligen ta och ursäkta mitt språk idag, men jag tänker inte spara på orden..

är så sjukt trött på allt tjat om schlagern o vilken låt som passar bäst o vilken som står sig bäst i konkurrensen, rösta på det bidrag du själv tycker är bäst, lägg ner taktikröstningen!
om man taktikröstar är man ju faktiskt inte intresserad av schlagern egentligen, för det ska ju vara musiken som räknas... o är man inte intresserad kan man  lika gärna låta bli att titta!

jag ska titta ikväll, o jag ska gnälla på alla bidrag för allt vad min mun förmår, för det är en del av charmen, att sitta o snacka skit om alla andra bidrag, men jag tänker inte taktikrösta eller sitta och hålla benhårt på sverige, norge eller danmark bara för sakens skull, om jag röstar så gör jag det för att jag tycker att ett bidrag var värt det, att det var tillräckligt bra helt enkelt... ojoj nu slog jag till med en riktig Koller-mening,.. tror att han skulle varit stolt över mig nu hehe..

ha en bra schlagerkväll, men kom inte o gnäll hos mig sen när Carola förlorar, för musikpatriot är jag ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback