ingen kickar fotboll som han

såg tommy söderberg kicka på en boll idag hehe, ingen kickar boll som den mannen hahah... han går ganska lustigt, men väldigt trevlig är han... jag blev positivt överraskad, han kom fram och hälsade på oss och presenterade sig o allting!

var o kollade på U21-landslagets träning idag, för jag skulle intervjua en spelare, men hjälp vad nervös jag var när jag skulle gå fram och börja prata med honom... han verkade dock inte vara det minst nervös,
kan det vara för att de har vanan inte?

men egentligen är ju inte de här killarna sådär jättekända, inte än i varje fall.. kanske är han en sån som inte blir nervös.. slutar man nånsin vara nervös?
jag kanske bara behöver lite träning för att det ska släppa..

hur som helst släppte det hela just för att killen var så trevlig, tänk om alla kunde vara såna!

zlatan må kicka boll som en gud, men jag intervjuar nog hellre en spelare av lite lägre kaliber som har social kompetens!



(detta inlägg kommer jag få skit för!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback