DU

du är det vackraste jag vet..

när jag tänker på dig får jag nästan andnöd och det blir helt varmt i hjärtat.

jag bryr mig så mycket om dig att det nästan gör ont.

jag gillar att oroa mig för dig, vill ta hand om dig, göra din värld lite bättre.

ett enda leende från dig är värt en hel veckas sura miner.

en enda kram från dig gör att det känns som om ett berg förflyttas från mina axlar och jag känner mig tio kilo lättare.

du är det bästa jag vet, mår aldrig så bra som när jag vaknar och du ligger bredvid.

hur trött jag än är, hur dåligt jag än sovit så vill jag att du ska vara där.

du får min värld att kännas lite lättare, som om det finns något att se fram emot, även när det är som mörkast.

vill komma dig så nära som det bara går, vill alltid vara nära dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snart är ni ju klara med den.. :)

2006-11-30 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback