knip

orkar faktiskt inte idag.. orkar ingenting... e inte trött, men oengagerad.. det känns meningslöst, allt verkar poänglöst just nu..
ingen anledning alls att känna såhär, men gör det likfan...
måste man ha en anledning att må dåligt då?
kan man inte bara få göra det?
varför måste man må bra? varför måste man prata om det?
Tänk om jag inte vill prata om det?!

tänk om jag bara vill ha tillåtelse att få gå omkring o må dåligt ett tag... vem fan orkar vara glad jämt?
jag orkar faktiskt inte..
man är bara människa, inte nåt sånt där jävla butiksbiträde med påklistrat leende vars jobb är att vara trevlig och tillmötesgående.

jag har känslor som alla andra, o just nu säger mina känslor att jag mår dåligt.. o jag vill inte städa, jag vill inte äta, jag vill inte vara glad, jag vill inte diska.. jag vill inte ens klä på mig...
så jag gör inte det..
o så är det.......


men det går över, måste bara få ha sin gång... allt har sin tid... en tid att vara ledsen, en tid att vara arg, en att vara glad

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gummsilummsan!
Du får gärna må dåligt om du vill, men det är ju skönare att må bra ;) saknar dig olidligt!!!!
Pussssssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback