ONS

den klassiska förkortningen för one night stands...

vissa människor klarar av det hur bra som helst, andra inte..
de som säger att de inte vill ha one night stands får ofta en mer besynnerlig reaktion än de som har det frekvent.. varför egentigen?
och så får man höra att du vet inte om du gillar det innan du provat, men sen när man har provat och fortfarande inte gillar det-, då heter det att det var antagligen med fel person, eller att det är bara för att det var första gången`?

men är det kul att känna sig utnyttjad och ha ångest dagen efter? ska man känna sig som ett stycke kött eller ännu värre, som en prostituerad? är det verkligen nyttigt att vänja sig vid något sådant? mår man verkligen bra i längden av att hålla på så?

och killar säger att de inte bryr sig om man har legat med många andra, men ändå får tjejer som ligger runt dåligt rykte, till skillnad från killar. de blir bara coolare på något sätt och anses vara svårfångade och då ska man vara glad om man får ha dem kvar i mer än en natt.... ibland är vår värld bra konstig...

Kommentarer
Postat av: vickan

you go girl!

2007-08-02 @ 14:39:46
Postat av: Anonym

Jag håller med, det är verkligen sjukt vilken dubbelmoral det finns! Jag tycker att alla ska göra vad som känns rätt för dem. ONS eller inte.

2007-08-02 @ 22:37:18
Postat av: Janna

Kram! Var inte det. Snart så kan vi kramas i Kalmar igen =)

2007-08-03 @ 13:01:44
Postat av: Marlon Brando

Sanning syster, men jag hyckar inte med mitt motstånd till lösaktiga flickor iallafall, ser det som en väg till frälsning för mig... Men önskar självklart själv att jag fick tillfälle att vara mer slampig...
Det finns ett skämt som säger att "En frisinnad kvinna är någon som ligger med alla, en slampa är en kvinna som ligger med alla utom mig.." Finns kanske en sanning där någonstans..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback