aldrig när man har det

så var det lönehelg igen.. och man har fått en massa massa massa massa pengar... men inget att spendera dem på..
varför är det alltid så att man aldrig hittar något när man har pengar?
men man kan ge sig fan på att är man pank hittar man minst ett dussin saker som man skulle kunna offra sitt ben för att få lägga vantarna på..

så istället för att spara pengarna och vänta på att man hittar det där speciella gör vi vad som förväntas av oss.. vi går till krogen och spenderar pengarna!
tänk vad mycket nöje man kan få för sina surt förvärvade stålar.... under en kväll... en kväll som man förmodligen inte ens kommer att komma ihåg dagen efter.. men what ever, det är ju lönehelg så vem bryr sig..

samma sak när det är rea.. man hittar inget alls.. inget som är på rea iaf... ist hittar man nåt nytt snygg o antagligen superdyrt. och går och köper det trots att man var ute efter reafynd. jag behöver inte en till partytop för 500 spänn. jag skulle bara ha den om den kostade under 200 kr hade jag lovat mig själv innan jag gick..

men löften är till för att brytas, och pengar är till för att spenderas..
heeey det är ju lönehelg!

Kommentarer
Postat av: Josefine

I agree, det är lönehelg, ikväll ska det festas rejält - kung i baren!! Ha re bra Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback