kommersiell

usch o fy för reklamer!
ju dummare reklamen är, desto bättre tydligen.. ibland undrar man över intelligenskvoten på de personer som producerar dem.
varför är det alltid så att den reklamen man stör sig mest på, det är den man kommer ihåg?
dom sätter sig på hjärnan som blodiglar på benen!

frågan är om de verkligen tjänar nåt syfte?
kommer jag att köpa produkten bara för att jag kommer ihåg reklamen?
ibland blir jag så förbannad på reklamen att jag bojkottar produkten i rent trots fastän den kanske är bra och jag egentligen vill ha den...

är vissa människor såpass lättlurade att reklamen uppnår önskad effekt?
eller är vi alla bara helt enkelt såpass nyfikna att vi måste testa det där som vi såg på TV bara för att bekräfta våra misstankar om hur larvigt det var?...

vi ÄR så lättlurade... sorgligt nog... både du och jag

Kommentarer
Postat av: Snesteg

Jag är ju hemma nu för tusan,sitter ju å kollar på dig just nu....klädesvisning hos dig sen då...

2007-02-05 @ 17:37:46
Postat av: Snesteg

Har du vaknat ännu lr?? du sov så gott igår,inte lätt att vara liten å trött...tjosan

Postat av: Snesteg

Har du vaknat ännu lr?? du sov så gott igår,inte lätt att vara liten å trött...tjosan

2007-02-06 @ 15:53:35
URL: http://blogg.snesteg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback