onani

så har man alltså gjort det, man har lyckats se ett avsnitt av melodifestivalen! ojojoj en stor applåd till fröken, det förstaför i år!!!! (pinsamt)
men antagligen fångade jag den bästa deltävlingen för mina öron och min hjärna njöt i fulla drag när mästerstycket "tar saken i egna händer" började spelas!

"åh när ni, tar saken i egna händer"... herregud, det måste vara det mest vågade som släppts ut på scen någonsin i melodifestivalens historia... en transa som sjunger en fiffigt omformulerad mkt ekivok text om onani!
att man ens lyckas komma på något sådant? jämförelser med tv-s favoritpersonligheter såsom martin timell och mat-tina, de mest stereotypa  personer man kan hitta, och sen få det att låta småsnuskigt. Vilket genidrag!

det här blir vårens plåga!

Kommentarer
Postat av: Janna

Du har ju aldrig fel när det gäller musik så då är det bara att börja lyssna då. Love u! (å din kommentar på min blogg var grym)

2007-02-24 @ 23:36:53
Postat av: Lotta

skriv va du gör med!! nyfiken

2007-02-25 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback