en evighet

insåg idag för ciiiirka cirkus ca tio minuter sedan att mina föräldrar har varit gifta i nästan 28 år... helt sjukt!
hur bär dom sig åt egentligen?
jag har aldrig lyckats få någon att stå ut i över ett halvår ens med mig, har aldrig firat julafton eller nyår med nån som tycker om mig...
och de har spenderat varenda jul tillsammans i nästan 30 år..

måste säga att jag beundrar dem något så ofantligt mycket. att dom inte tröttnat på varandra än?! att dom inte har drivit varandra till vansinne. dom måste verkligen älska varandra.
min mormor och morfar var gifta i över 30 år innan han dog, hade han inte dött hade de antagligen fortfarande hållit ihop. dom var så himla unga när de gifte sig, men det fanns ingen ånger där inte.

tycker alla gamla par där ute förtjänar en stående ovation, ni är verkligen förebilder, ni tar hand om varandra även när ni inte längre är unga, pigga och fräscha. ni älskar varandra även när den vackra utsidan försvunnit för länge sen.
DET är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Janna

*host* Ja, beundra dina föräldrar. Det gör jag med ska du veta!

Postat av: Matilda

Mycket fint skrivet :) :)

2007-01-31 @ 19:58:37
Postat av: Anonym

Måste ju tacka för mat-tipset,fantastisk bra Pasta,lätt att dt blir käk där om 3 veckor när vi ska dit igen...tjippa

2007-01-31 @ 22:55:15
URL: http://blogg.snesteg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback