just inatt

jag vill bara dö...
drack  bara tre öl men kräktes ändå.. tror inte direkt att det beror på ölen..
jag mår så hysteriskt dåligt... orkar verkligen inte dölja det bakom mitt sedvanliga garv...
känner inget annat än smärta och illamående...

när jag såg det kom bara paniken framrusande i mig, efter det gick det inte att tänka på något annat..
och det är verkligen så sant... du är inte värd det här...
jag borde bara ta mig i kragen och skita i det och inse att jag är så himla bra...
men jag vill faktiskt inte leva när det är såhär... känns som att det inte finns någon anledning alls... det är väl meningen att livet ska vara roligt och att man ska må bra?
varför då ens fortsätta om man mår dåligt större delen av tiden..

enda gångerna jag mår bra är när jag slutar att tänka och gör något annat dumt ist.. som att gå ut tre kvällar på raken och köpa en massa kläder på nätet trots att jag verkligen inte har pengar till det...
det här inlägget borde jag verkligen inte publicera, för nu kommer jag få en massa medömkan och folk som tycker synd om mig... vilket jag verkligen inte vill... jag skriver det här för min egen skull för att rensa hjärnan såhär lite lagom tio i sju på lördag natt/söndag morgon...

kuratorn suger, psykvård suger.... jag vill bara må bra igen... kan någon ge mig en snabblösning? o våga inte tycka synd om mig...
ta bara hand om de som står er nära ist... såsom jag önskade att den som stod mig nära gjorde med mig

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjabba Linda!!
Jag tror att meningen med livet är att leva. Och med det innebär det att man måste gå igenom vissa saker som är jävligt jobbiga men för det mesta brukar vi ju må ganska väl. så är det för mig iaf. efter regn kommer solsken. dettta låter jävligt klichéartat jag vet men det är ju faktiskt sant. Jag har precis tagit mig igenom den jobbigaste tiden i mitt liv hittils och jag vet att det stämmer. ibland känns allt jävligt pissigt och man tycker allt saknar mening (våga inte tro jag tycker synd om dig *fniss*) men så reser men sig igen.
Hihi va gammal jag känner mig när jag skriver så här töntigt..
men men jag skickar det ändå. allt för att du ska må liiiite bättre igen. love yah
Och komihåg det finns många fiskar i havet!!

Kjöss i röva "karakarn" Mia

2007-01-28 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback