helvete

livet är ett helvete... ett brinnande sådant... döden måste vara en välsignelse för livet är det då inte...
ibland undrar man vad man har gjort för att förtjäna vissa saker.
det där med att bra saker händer bra människor stämmer inte alls..
eller så är det väldigt ovisst vad som gör en bra människa egentligen...

omfamna livet? yeah right... livet är vidrigt och ondskefullt och människorna i det är inte bättre de hellre..


"har totalt tappat all respekt för två människor i mitt liv... trodde aldrig att någon kunde bry sig så lite om en annan människa att de kunde göra det ni har gjort mot mig... hatar ni mig så mycket att ni vill sänka mig totalt?"

Kommentarer
Postat av: Luisa

Sluta, och jag är seriös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback