Mac- nej tack?

skillnaderna mellan Mac och PC..

Javisst det kanske blir mindre virus på Mac än på PC och de är mycket säkrare och krånglar mindre.
Men det är ett rent helvete med att hålla på och förstora upp fönster och organisera ikoner och dylikt.

sen finns det absolut ingen logik alls i snabbkommandona. backslash finns inte ens utmärkt på tangentborden.
och det går INTE att högerklicka... hur är det då meningen att man ska kunna ladda ner bilder som man måste högerklicka och spara mål som, på? ååååååh!

de flesta skolor sköter sin undervisning genom PC så när man för första gången i sitt liv kommer i kontakt med en mac känner man sig helt handikappad,...
Det är sjukt svårt att hitta på och avstängningsknapp t.om!


visst dom är snygga och flashiga, men jag tror att jag håller mig till min skruttiga gamla PC ett tag till faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller fullständigt med. Det enda roliga med en Mac är äpplet som är en liten alltialloknapp, jag älskar ju äpplen vett du!!
Kram

Postat av: Lotta

Heluuu!! Självförtroendet heter den :) www.sockerdricka.nu under Service (längre ner på sidan) och sen Bokhandel sen scrolla ner. tack gumman!!! :D

2007-03-05 @ 14:56:01
Postat av: Lotta

Heluuu!! Självförtroendet heter den :) www.sockerdricka.nu under Service (längre ner på sidan) och sen Bokhandel sen scrolla ner. tack gumman!!! :D

2007-03-05 @ 14:56:02
Postat av: döööön

Hata Mac!!

2007-03-05 @ 17:09:03
Postat av: Janna

Äsche... Mac/PC... Man kan lära sig båda. För man är ju yngre än 42, eller nåt sånt. Hundra kramar!!! (MISS U)

2007-03-06 @ 08:15:43
Postat av: Johanna Vackdahl

Nja Ölandsgatan vet jag inte...om du står mitt framför baronen med stan i ryggen så ligger den till vänster om baronen - typ i samma hus fast längre bort, bortåt Steakhouse o hamnkrogen till. Lycka till! kraaam

2007-03-06 @ 21:14:53
URL: http://vackdahl.blogg.se
Postat av: Janna

Sportartikel?!! du ? om vad? :)

2007-03-08 @ 08:39:34
Postat av: emil

du "drar" bilden till din desktop... mac = <3

2007-03-08 @ 12:06:16
Postat av: Andreas

Vill ge dig ett tips Linda.
Om du ska ladda ner bild från internet behöver du inte högerklicka, det är bara att dra bilden till mappen där du vill lägga den.
Och de borde ju köpa in andra musar med två knappar på din redaktion tycker jag. :-)

2007-03-09 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback