skit i det

om du vill skaffa en blogg men redan nu vet att du inte har motivation att orka skriva i den, skit i det då!
starta inte upp en och skriv sen två eller tre inlägg och glöm bort den... skaffa ingen alls..

det stjäl bara tid och värdefullt utrymme från folk som faktiskt vill och orkar skriva.
skaffa inte en blogg bara för sakens skull eller för att alla andra har det...
har du inget att säga eller berätta är det bara fullkomligt slöseri med tid och energi och utrymme på webben.
vill du läsa en blogg som varken innehåller spännande skvaller, bra tips, intressant fakta eller en massa åsikter och filosoferande?

nä jag tänkte väl det!
om du int ska skriva så nöj dig med att läsa!



/en för tillfället lite småförbannad bloggare

Kommentarer
Postat av: säkert

När skrev du senast något vettigt på din blogg?

2007-05-24 @ 16:18:38
Postat av: OttO

jag sa inget om att det ska stå nåt vettigt, för övrigt tycker jag att det mesta som står här är ganska vettigt!
har du följt min blogg eller?
nä då så... jävla mes som inte ens vågar skriva under med ditt eget namn!

Postat av: anders

vill du läsa en blogg som varken innehåller spännande skvaller, bra tips, intressant fakta eller en massa åsikter och filosoferande? what about yours?

2007-05-25 @ 16:31:11
Postat av: OttO

min är ganska filosoferande...
och en jävla massa åsikter... borde du veta om du läst den...

2007-05-26 @ 01:49:29
URL: http://oliveira.blogg.se
Postat av: Janna

Lindas blogg innehåller jäkligt många kloka åsikter! Massa filosoferande. Hur kan du ha missat det?
Kram på dej gumman!

2007-05-26 @ 11:22:14
URL: http://persdotter.blogg.se
Postat av: Chaos

Originellt. Men får mig att fundera varför du eg bloggar..

2007-07-16 @ 15:57:38
URL: http://awayfromnightmares.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback