vuxen

såhär vuxen är jag http://www.vuxenpoang.com/user.php?randid=33016613000
tydligen precis den ålder jag för tillfället innehar... jag är varken yngre eller äldre... (obs att jag är 21 men fyller 22 senare i år)

många bekanta kan ibland tycka att jag kanske beter mig lite barnsligt... och det kan jag väl delvis hålla med om oxå.. men det är okej att vara barnslig ibland... bara man kan rycka upp sig och ta lite ansvar oxå.

Att vara vuxen handlae om att kunna stå för vad man göra och vara beredd på konsekvenserna, att inte göra saker om man inte tror att man klarar av efterverkningarna..
Hur vuxen man är har inget med ålder att göra... de finns 15-åriga kärringar och det finns 60-åringar som lever som tonåringar.... ålder är något som bara sitter i hjärnan...


men vill du veta hur vuxen du är?
surfa in på www.vuxenpoang.com!

Kommentarer
Postat av: Per

Jag fick 17,3..

2007-05-15 @ 22:47:26
Postat av: Sludder

jag fick 13 vuxenpoäng, är tydligen 23,9 år gammal :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback