där galgen hänger, där hänger även minnet

löven gulnar, träden vissnar

även fotot och brevet gulnar

men galgen hänger kvar, likså minnet

en påse som legat alldeles för länge, undanstoppad längst bak i garderoben

kläder som aldrig blir använda


det är privat, allt för privat


randigt med små ränder, och en annan plats med stora, breda ränder

en sömn så behaglig att man aldrig ville se den sluta

men det gjorde den

även där finns brevet kvar, och tejpen

pennor som aldrig igen blir använda


det är privat, alldeles för privat


Kommentarer
Postat av: svartpeppar

otto!
jag glömmer inte dissen på mitt tal ;)

Postat av: OttO

ooh.. hehe, ska man fortsätta be om ursäkt för det? det var ju hmmm 1,5 år sen eller nåt sånt? *skäms*

2007-09-26 @ 12:19:19
URL: http://oliveira.blogg.se
Postat av: svartpeppar

hahá, jag är svårläkt ;)
nej då. jag tycker bara det var så kul! hah

2007-09-26 @ 21:39:04
URL: http://svartpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback