utan något du älskar

ni vet när man får såna där utmaningar i tidningar och på tv där det står eller sägs "lev utan något som du gillar/är beroende av under xxxxx tid"? visst tänker man automatiskt på såna saker som mat, godis eller tv/dator/mobil då?
det är väl kanske inte så svårt att göra egentligen.. för är det verkligen de grejerna man älskar?

älskar man inte sin pojk-/flickvän eller familj mer? om någon skulle säga lev utan din partner i en månad till en person som är sambo hade den förmodligen inte ställt upp på det, eller så hade den det?
han/hon kanske säger "fan det här fixar vi lätt" kom igen vi får ju pengar för det...
hade personen sagt samma sak om det hade gällt att sluta röka? ofta får man svaret nääää jag har ingen lust att sluta röka, jag trivs med det..

betyder det att man älskar rökningen mer än man älskar sin livspartner?

Kommentarer
Postat av: Marie

För helvete otto. Jag trivs med min rökning och jag har råd med den. Men visst, jag skulle hålla uppe om någon pyntade men sen skulle jag börja igen. Jag är hemsk. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback