insomnia

Någon som brukar uppleva något av det här?

vad gör man när man är så trött att man tror att man ska ramla ihop, men ändå inte kan somna?
vad gör man när man legat vaken i tre timmar och sömnen vägrar att infinna sig?
vad gör man när man vet att man måste sova snart annars kommer man vara jättetrött imorgon?
vad gör man när imorgon redan har kommit och man fortfarande inte sovit?

vad gör man om man har för mycket samvete och pliktkänsla för att skippa skolan/jobbet?
vad gör man när man är så trött att man inte funkar på skolan/jobbet?

vad gör man om man är för rädd för att ta sömntabletter?
vad gör man om räkna får inte hjälper?
vad gör man om man är för rädd för att somna?

vad gör man när ångesten sitter så djupt i halsen att man inte kan somna för att man är rädd för att vakna av att man inte kan andas,?

eller inte vakna alls...

Kommentarer
Postat av: vickan

du får sova med mej.. så är det! love

2008-12-03 @ 16:20:06
Postat av: Heppelhuren

Då går man tvärs över från ditt jobb till byggnaden mitt emot. Och så pratar man med Gunilla. I timmar. Flera gånger pratar man med Gunilla. För det är en vis kvinna som kan det där med svårt att sova/ångest/stress/u name it. Mitt tips till dig. Ring Gunilla.



Jag mår så mkt bättre sen jag ringde henne!

2008-12-03 @ 20:46:42
Postat av: Per

Ojja, ganska smidigt. Men kul när det händer saker ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback