inget firande

det blev inget födelsedagsinlägg i år märkte ni kanske?
varje år brukar det alltid komma något pessimistiskt och småhatiskt inlägg om åldrande och hur för jävliga födelsedagar är.. men i år var jag bortrest på födelsedagen och lät helt enkelt bli att fira den överhuvudtaget, jag drog på festival..

när jag sen kom hem och skulle fira med vännerna som ju är ganska bestämda med att man ska fira födelsedagar trots att jag hatar skiten blev det ändå inte av.
det hände något.. något som gjorde att jag inte ville alls längre... min födelsedag försvann helt och hållet... den blev bortglömd av den enda jag ville skulle komma ihåg den... sen försvann den igen.. delvis på grund av den personen..
för utan den fanns det inget att fira alls.. inget att vara glad över..


jag är 23 år gammal (hör och häpna jag vågar stå för det!) jag har aldrig blivit firad på min födelsedag av någon jag haft en relation med..
jag blir alltid dumpad i samband med sommaren... nej nu ljög jag... jag blir alltid dumpad punkt...

typ så där patetisk är jag...
sitter inte och tycker synd om mig själv just nu... sitter mest bara och funderar över hur fan jag lyckas med det här?
har heller aldrig firat varken jul, nyår eller alla hjärtans dag med någon som haft mig kär, inte ens när jag varit tillsammans med någon..
hur fan lyckas jag?


borde få nån sorts pris för dessa bedrifter... eller i alla fall en utmärkelse för att jag är sjukt dålig på att välja rätt killar..


där fick ni, personligare än så där kommer jag aldrig att bli, nu har jag skrivit i JAG-form och helt och hållet om mig själv och inte någon generell känsla... där har ni det svart på vitt..

tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jempa

Lilla vännen!

23 är ingen ålder och kärleken den kommer när du är redo för den. Belive me. Jag är trots allt lastgammal jämfört med dig ;-)

Drick sköna drinkar o njut av livet som 23-årig singel. Det gjorde jag när jag var i din ålder. Fast jag drack nog lite för många sköna drinkar, men iaf..

2008-07-18 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback