kärleksheroin

okej, texten må vara lånad... men ack så sann... det är ju sådär det känns att vara beroende av någon eller ja av kärleken

injicerar kärleksheroin
illegalt som fan
men det tar mig
upp upp upp
och det är allt som räknas
påtänd, rusig, yr
fastnar i ett beroende
av dina ögon
de skjuter silar
i mina
sönderstuckna vener
kärleksheroin
armvecken är fulla av stickmärken
flera års beroende
har gjort mig till
din slav
när ruset avtar
ber jag om mer
vill upp till dig igen
bara en sil till, snälla jag ber dig!
och jag får
mer än tillräckligt
ett sista krampaktigt andetag
mitt hjärta klarar inte mer
dödsryckningar
och allt är över


har du någonsin känt såhär?


Kommentarer
Postat av: mikko

nåååh putti nuuuuuttit =P

Postat av: jennie

jaså? :D på vilket sätt menar du?

2009-02-24 @ 20:21:10
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: mikko

hur menar du då??

jag är så puttinuttig man bara kan bli ;P



vad skulle annars ge mej rätten att "mobba" andra =D

2009-02-24 @ 23:09:58
URL: http://inu-i-am.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback