vilsen

ibland kan man bli så trött att man inte vet riktigt vad man gör.. man kan vandra omkring utan att veta vart man är på väg eller sitta och stirra rakt fram utan att egentligen titta på något alls.. hjärnan är inte riktigt med.. och då hjälper det inte att dricka vatten eller ruska upp sig..

sån trötthet beror oftast inte bara på att man inte har sovit utan är även av en mer psykisk karaktär, hjärnan är så utmattad och överarbetad att den inte haft tid att processera allt annat, så därför kan den inte hålla koll på det man gör just nu.. det är alldeles för mycket som snurrar runt.. litegrann som att vara vilsen i sin egen kropp.. man vet inte vad man gör eller varför man gör det. man bryr sig inte ens tillräckligt mycket för att titta upp och ifrågasätta vad det är man håller på med.. den tröttheten är den värsta, den är nästan i klass med apati.. man är för trött för att känna efter hur man egentligen mår..



vad skulle man inte göra för att få bli pigg i sådana ögonblick


Kommentarer
Postat av: Per

Åh det är jag med. Men hur löser vi det sen när jag gifter mig med henne? ska vi dela på henne du och jag? eller ska vi helt enkelt leva alla 3 i ett och samma förhållande?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback