fel eller rätt

att flirta är nog bland det bästa som finns.. näst efter choklad.. och att dansa..
kan man säga att någon är dålig på att flirta? har inte det mest med personlighet att göra, att man visar vem man är och bjuder lite på sig själv för att eventuellt skapa ett åtminstone ytligt intresse hos andra människor. att skaffa nya vänner är också en sorts socialt flirtande.

men kan man gå för långt? var går gränsen mellan harmlös flirt och avsiktligt raggande? och inser man alltid att man flirtar eller går det att göra oavsiktligt? finns det människor som alltid flirtar för att det helt enkelt är så deras personlighet är?

Kommentarer
Postat av: emsan

gränsen är nog hårfin

Postat av: Lynn

Det finns helt klart de som inte förstår att det de gör är att flörta. Jag har blivit tillsagd att jag gjort det massor med gånger, när jag själv tyckt att jag bara varit mig själv och visat lite intresse för andra människor. Och jag beter mig precis likadant mot både tjejer och killar, så utgår man från det så har jag säkert flörtat en massa med dig också. Men det är nog ömsesidigt! :D

2010-04-08 @ 22:32:11
URL: http://smyckes.blogg.se/
Postat av: Marie

Träffat mig eller? Jag gör ju inget annat. Både avsiktligt och oavsiktligt

2010-04-09 @ 10:06:17
URL: http://inkorrekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback