too much

har du någon gång träffat på en sån där person som ALLTID berättar för mycket? eller är du kanske rentav en sån själv? och då menas inte att berätta för mycket om sig själv första gången man träffar någon utan snarare ge överflödig information vid en fråga.
tex:
"aaaj, jag har så ont i ögonen"
- jaha, har du linser?
"nää, o inte har jag bytt mascara heller jag har samma som alltid, fast det kan ju ha varit min nya tvål, för den har jag köpt på bodyshop och där har jag aldrig köpt tvål innan."


ibland är detta tjatter underhållande, men oftast bara omåttligt irriterande..
tänk på att svara på frågan, dra inte hela din livshistoria..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är ju att inte fråga så slipper du få ett svar.

2010-03-01 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback