inspiration

hämtad från fröken Inkorrekt

20 random saker du kanske inte visste om OttO
1. Jag hette lilla gumman i över en vecka för mina föräldrar kunde inte komma på något bra namn
2. Om min pappa hade fått bestämma hade jag hetat Vinnie
3. Min favoritlåt är Lambada
4. Jag är kvalsterallergiker
5. Jag är sjukt stolt över mina tår
6. Mitt största komplex är min hårväxt
7. Jag ringer min mamma i princip varje dag, ibland flera gånger om dagen
8. När jag var liten var min högsta önskan att få bli en clown
9. Jag drömmer om att bli en känd författare
10. Jag tror inte på homosexualitet, bisexualitet eller heterosexualitet, jag tror på sexualitet rakt av
11. Om jag fick välja en dryck att dricka resten av livet så skulle det vara vatten
12. Bacon är det godaste som finns och passar till ALLT!
13. Jag bor för tillfället med två katter och en man, katterna är inte mina och mannen är det inte heller
14. Jag har ett helt bisarrt sifferminne och kan alla mina vänners telefonnummer utantill, detta gäller även gamla pojkvänner och gamla ragg, så det hjälper inte att radera dem ur telefonboken, de kan få fyllesamtal ändå
15. Jag är livrädd för gröna ärtor och bruna bönor
16. Jag gråter när jag kollar på film
17. Ibland när jag är full börjar jag prata en blandning av spanska, engelska och tyska och förstår inte varför ingen förstår mig
18. MacGyver och Zorro är mina största hjältar
19. Jag tror fortfarande på evig kärlek, bara inte för mig
20. Jag lever hellre ett liv i celibat än har sex med någon jag inte har känslor för

Kommentarer
Postat av: Art Glass

Very well done. I enjoyed the site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback