nyårskrönikan 2011

här kommer den, precis som alltid, krönikan över mitt år som gått


2011 var:

* flyttarnas år, bodde sammanlagt i tre olika lägenheter under året, förhoppningsvis blir det färre flyttar kommande år
* ett år då jag utmanade mig själv i att testa mina gränser och moraliska principer
* året då jag fick veta att jag skulle förlora någon som jag känt i hela mitt liv, mormor <3
* semesterns år, jag åkte på mitt livs första charter!
* tantens år, adopterade en hel drös med vackra och totalt galna ungar
* Space´s år, mitt hjärta och jag firade ett år tillsammans. vad skulle jag ta mig till utan honom?
* båtarnas år, det kryssades en hel del
* quizzens år, en ny tradition startades


framför allt ett år med många nya vänner! och även nya minnen med gamla underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback