25 saker du kanske inte visste om mig... igen...

fröken inkorrekt gjorde en ny lista och tyckte då att jag skulle haka på och berätta ytterligare "hemliga" saker om mig själv, so here we go:

1. jag tycker att min katt är sötare än alla bebisar på jorden
2. jag måste spendera pengar så fort som jag har fått in dem på kontot
3. jag tror på fullaste allvar att inga regler gäller på internationellt vatten
4. mitt högra underben är snett och gör att jag går lite lustigt, (kolla efter nästa gång)
5. när jag var lite var Vira Blåtira min favoritdricka
6. blotta tanken på att bli kär igen gör mig hysteriskt rädd
7. jag har provat i princip alla hårborttagningsmetoder som finns, men inget hjälper. tack mitt utländska ursprung
8. jag har två mobiltelefoner och två datorer
9. höga höjder gör mig kräknödig
10. jag har haft både löshår, lösnaglar och färgade kontaktlinser... samtidigt
11. min tandborste är en röd barntandborste från jordan med glitter i
12. jag tycker att nästan alla varma grönsaker är jätteäckliga
13. jag är rädd för gröna ärtor
14. jag älskar att frossa i ockulta historier
15. jag har ett födelsemärke på rumpan
16. på senare tid har jag fått en förkärlek för att snatta toalettpapper när jag är ute
17. mina fötter är alltid kalla
18. jag avskyr försäljare och ändå jobbar jag själv delvis med försäljning
19. min största last är godis, har försökt sluta flertalet gånger men aldrig lyckats
20. jag älskar att bli kliad under fötterna
21. rosa är något av det värsta jag vet
22. när jag var 20 krockade jag och trodde i flera sekunder att jag skulle dö
23. ibland önskar jag att jag var en kille
24. jag sjunger för min katt
25. jag kan komma ihåg saker som personer jag inte träffat på åratal sade i lekis, men jag kommer inte ihåg var jag lagt mina nycklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback