Kontaktannons

Skulle du svara på den här?

Jag är en kvinna vars bäst före datum har passerat, jag är vad man kallar en BBK (Bättre Begagnad Kärring). Nu söker jag någon som kan tänkas stå ut med mig. När jag inte får som jag vill blir jag först jättesur, men sen brukar jag lugna ner mig. När det gäller mat så är jag sjukt kräsen och det är bara jag som får bestämma i köket, mina vänner kallar mig Kökshitler. Varma grönsaker är bland det äckligaste jag vet. Jag är även laktosintolerant, men gillar att äta glass och dip och dricka milkshakes ändå så du kommer att få stå ut med en hel del gasläckor om du käkar middag med mig.
Jag har en katt som jag kallar min bebis och jag brukar sjunga och dansa för honom, om du tycker att det låter knäppt så bör du nog sluta läsa nu och rikta ditt intresse åt annat håll för det där är en av mina mildare brister. Min största dröm här i livet var att bli diktator, men det verkar inte gå så bra just nu. För närvarande har jag ett jobb som jag till och från hatar och sitter ofta på arbetstid och söker andra jobb. Visst låter jag som en stabil och trevlig person?!

Om du tycker att jag låter intressant så skicka svar till:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback