mitt 2010

värsta dagen: när jag fick hjärtat krossat igen, det blir inte lättare

bästa dagen: när jag och marie blev sams igen, ett halvår utan dig var alltför långt

konstigaste dagen: när kalmar var utan vatten, hur klarar sig en laktosintolerant och bakfull person en hel dag utan att få gå på dass?!

årets förlust: de människor i min närhet som gått bort under året, tänker inte nämna deras namn

årets tillskott: min underbara Space

årets insikt: jag är bra som jag är och är värd mer än jag tror



sammanfattning: jag fick uppleva kärlek en gång till vilket jag trodde var omöjligt, nu vet jag att det finns en chans för mig också, gäller bara att hitta rätt och livet fortsätter oavsett om man vill eller ej, det gäller att göra det bästa av det medan man ännu har tid kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback