första gången

kommer du ihåg din första gång?
förmodligen. de flesta av oss gör det. i alla fall de flesta tjejer. man är så himla nervös och har så mycket förväntningar på hur det ska vara och vill att allt ska vara perfekt. men det blir väldigt sällan perfekt. man kan undra hur många som ångrar sin första gång? hur många blir på smällen på första försöket?

var du nykter din första gång och var det med någon du verkligen tyckte om? eller var det bara så att du ville ha det överstökat och valde någon på måfå under alkoholens påverkan? var din första gång planerad? ångrar du den eller är den ett kärt minne?
kan första gången sätta så djupa spår i en person att den formar hela sitt relationsbeteende efter den upplevelsen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitt tydligaste minne av det är att min dåvarande kille satte på låten "tycker om när du tar på mig" med Per Gessle och den gick på repeat typ heeela kvällen. Jag gillar inte ens den låten särskilt mycket, speciellt inte delen med "Jag tycker om dina bröst i morgonljuset" eller vad han nu sjunger, det låter så pinsamt. Hahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback