nytt år nya tag

oj vad längesen det var som något skrevs i denna, borde väl skämmas men sånt måste man ha vett för att göra!


årskrönikan 2012

* mitt livs kärlek och jag blev ett par
* förlorade min mormor till cancer, tänker på dig och hoppas att du har det bättre om det finns en himmel
* flyttade till Göteborg och blev sambo
* skaffade en ny liten familjemedlem i form av katten Storm
* lärde mig den sanna innebörden av renoveringskaos
* sade upp mig från mitt fasta jobb i Kalmar och skaffade inte mindre än totalt 5 timanställningar i Göteborg!
* började spela handboll igen efter 7 års uppehåll



och i år ska jag:

* fortsätta spela handboll, för det är det roligaste som finns!
* försöka komma i form igen så jag orkar spela utan att få andnöd
* satsa på karriären och hitta ett jobb som inte gör mig sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback