ams

de har en hemsida och vi har tekniken och det skulle bara underlätta för alla parter... så VARFÖR måste man anmäla sig som arbetssökande på deras kontor? VARFÖR INTE HA ONLINE-ANMÄLAN? lever vi på stenåldern eller?

vad får man för fördelar av att gå dit? inga! de fixar inga jobb åt dig som du inte själv kan hitta på deras hemsida och du tar bara upp deras och din egen tid som du kunde gjort något vettigare med. enda anledningen till att man fortfarande anmäler sig som arbetssökande är ju för att man ska ha en chans till a-kassa om det skulle sluta så trist att man faktiskt inte hittar nåt jobb.. så varför prata med dessa handledare som ändå aldrig säger nåt nytt?



använd tekniken när den nu finns!

Kommentarer
Postat av: Per

Hah, dom är störda jag vet! Borde kontakta dom och säga att jag kan fixa online-anmälan åt dom. Så får jag mer jobb dessutom :)



när ska vi träffas ottoooo?

Postat av: Marie

trodde du hade jobb på krögers?

2009-08-25 @ 16:02:18
Postat av: OttO

det har jag.. men bara timmar.. och det täcker inte hyra + övriga räkningar om jag ska kunna köpa mat också.. äta bör man annars dör man

2009-08-29 @ 15:54:20
URL: http://oliveira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback