svar till

skulle du svara på den här platsannonsen?

" Hej jag är en tjej i mitten på mina tjugo som söker någon att dela kärleken med. Jag är uppmärksamhetskåt, högljudd, dramatisk och lite lätt neurotisk. Tjejer tycker inte om mig och jag litar inte på män. På min fritid, det vill säga när jag inte klär ut mig och låtsas vara någon annan lyssnar jag antingen på arg musik eller deppig musik och ligger och tycker synd om mig själv. Matlagning är ett stort intresse men tro inte att du får någon syl i vädret i köket för jag är en äkta kökshitler och det är my way or the highway. I trafiken är jag ganska aggressiv och jag tycker om att skrika på andra bilister.


Tycker du att jag låter som någon du vill träffa? Svar till: bitter, hopplös och uppgiven -85"

näää, man kanske inte ska vara helt ärlig när det gäller att göra ett första intryck..

sååå, om du nu vet att du aldrig skulle skriva såhär i en annons, varför i helvete läcker du all denna info på första daten då?

Kommentarer
Postat av: Gustav Nordlander

Jag hade svarat omgående... låter bra jue!! vem är denna människa?

2010-02-02 @ 08:13:07
Postat av: OttO

ja vem tror du hjärtat? :p

Postat av: Anonym

how can one love someone who doesnt love oneself! Sättet du ser på dig själv är oftast den bild som du ger andra. Du som väljer hur bilden ska målas.

2010-02-02 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback